Wednesday 16 January 2013

KECEWA :(

harini paper exam ASAS TINGKAHLAKU MANUSIA. 


esok last peyperr. ok la, terus terang cakap kecewa sangat dengan paper rini. bukan sebab tak boleh jawab soalan. TAPI, sebab jawapan tak berkaitan bawak g masuk dalam soalan yg tak tanya lgsung pasal soalan tu. err~ kejadahnyela aku buang masa dekat 30 minit jawab !!!!!!! geramyeeee! padahal soalan tu juz tanya pasal teori TINGKAHLAKU ! diulang ..... TEORI TINGKAHLAKUU !! eii~ sakit pulak hati kiteee~ tapi masalahnya dalam esei jawapan tu ak pigi jawab pasal psikoanalisis. ha? ye! psikoanalisis, humanistik dan jugak mekanisma bela diri. okeyyy... -.-" 
sakit hati. 3 paragraph terakhir je yg aku rasa aku jawab soalan. mksudnye aku jawab 3 TEORI TINGKAHLAKU. Ya Allah.. awatlaaa. smpai boleh tak perasan soalan tu lagu tu.. hum... dugaan . harap 3 paragraph tu dapatla membantu aku walaupon sikit penerangan dalam tu, dapat sumbangkan markah sikit pon tapela.. persoalan kat sini. mmg lgsung tade huraian yg boleh suport. aku just terangkan experimen. then, huraikan sikit, kesan eksperimen. sikit ok. err... sabar jela hati.. harap Dr boleh faham perasaan aku masa ni. sakitnya . bila soalan yg jawapan kite tahuu, tapi tak dapat buat yang terbaik. lepastu, tersalah masuk isi yg dy nak. then hanya beberapa kerat je yang dapat jelaskan . huraian dua kerat gitu. emm.. sedihnya tak dapat buat yang terbaik. act, soalan len boleh jawab. tapi... aku mengahrapkan yg lebih untuk paper ni. sbb tu aku sggup struggle.....


struggleeee...

STUDY..STUDY...

siang.......


MALAM.......

PAGI.....

PETANG....MALAMMMM......

LAST LAST~~~



err... kesimpulannya paper ni mmg sangat bermakna untuk aku lah. mgkin ni ujian dr Allah. :)
semalam study dengan rumet aku, ira. err.. act sepanjang aku study aku terangkan dengan kuat2 supaya aku boleh ingat. and.. YES ! aku mmg ingat. smpai, ira pon turut hafal jugak -.-" sorry kawan. :) 
takpelah . bila fikir balik, mungkin ad hikmah disebalik semua ni.. fikir fikir balik, tak semestinya salah jawab 1 soalan, boleh buat aku gagal kan? *sedapkan hati. takpe aku usaha untuk paper yg seterusnya. 

**YA ALLAH. PERMUDAHKANLAH URUSANKU, INGATKANLAH AP YANG AKU LUPA, BERIKANLAH KETENANGAN KEPADAKU SEMASA MENJAWAB SOALAN, JADIKANLAH ESOK LEBIH BAIK DAN LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA, SEMOGA KEJADIAN HARI INI TIDAK BERULANG LAGI. AMIIN ~ **



2 comments:

  1. inshaaAllah ad rezeki tu. jgn risau k =)

    ReplyDelete
  2. AMIINN.. harap2 ade rezeki sy utk peper ni. doakan doakan. hehe :)

    ReplyDelete